Sponsor Siteler


Tipeez Oyun Dünyası

Tipeez Oyun Dünyası Bütün çocuklar Tipeez Oyun Dünyası'nda buluşuyor! En son haberler, yeni oyunlar ve her türlü konuyu paylaşabileceğin forumlar seni bekliyor!

http://www.tipeez.com/

site etiketleri oyun oyun dünyası tipeez oyunlar haberler forumlar

Tipeez Oyun Dünyası Sitesini Ziyaret Etmek İçin Tıklayın


Tipeez Oyun Dünyası Hakkında Yazılan Yorumlar :

tuğçe : emrehaklı banadaaynışeyoldu
pofudukkelebek : arkadaşlar ben adımı pofudukkelebek yptım oldu bakın ben giriyorum
esil : daha oynayamadım
damla gomez : çok güzel ben çok seviyorum ve çok eyleniyorum güzel yerler var ve bu oyunu çok çok çok sevdimmmmmm
aylın : ücretlimi
su damla : ya çocuklar lütfen yardım edin açarken son yerde takılıyo aktivasyon gelmiyo
IRMAK NAZ CRD : OYUNLAR SÜPER
aleyna : benimle sev olan
HİLAL ÜLKÜ : açılmıyo ki çok sinirlendim açtım diyenlerde yalan söylüyo
tamilla : cok guzel oyunlar var. begenmeyen girmesin. gizli kisi var orda ona hic katilmiyorum ama hic .adini gizletme. korkudanmi gizlediyosun
filiz ozcan : yahu ben uye olmustum bu telefondan uye oldum sonra ne zaman tipeezge girsem e-postaniza gonderildi yaziyo bide teepizde girdim hic bir lakap uygun diyil
beyza özdemir : bi türlü acılmıyo lütfen yardım et tipez dünyası.
beyza : offffff kandırdılar bizi açılmıyooooo
berat : nolur yardım edin açmaya çalışıyorum ama açılmıyo :(
emir : arkadaşlar açılmıyo diyosanız outlook veya yahoo alın sonra onun e posta ve şifresini tipeez kayıda outlooktan yada yahoo dan e-postaya girip tamam onayı verin sonra açılıyo
bulubulu : açılmıyoooooooooooooooooooooooooooooooooo
sude : oyunu nasıl oynuycam
Erdem Halaç : açılmıyooo yardım lüttfen üye oldun aktivasyon kodu bilmemne bilmemne diyooo
Aysun : yeni çar açtım nasıl onaylanıcak
sevgi : doğru düzgün bilgi verin
gül135 : burdaki oyunlar harika ya bayılıorm süper bi şey.:)))))
berke masat : çok eğlenceli
gizli kişi : oyunlar berbat
ecoşş : yaa açılmıyor bir yıldır bekliyorum ama açılmıyorrrrrrrrrrrrrrr!
zeynep : güzel bir site
fatma doğan : arkadaşlar en yukarıdaki bilmecelervb. yazan yere tıklayın oyunlar gelir
emre : a evet bana sürekli e posta gir diyo etkinleştire basıyom e postama bakıyom mesaj gelmemiş ne yapmalıyım
Zeynep : Ya arkadaşlar ben Tipeez e üye oldum ancak aktivasyon kodu gönderildi diyor e postalarıma baktığım da tipeez'den gelen bir mesajın olmadığını görüyorum ne yapmalıyım ? :(
zeliş : ben daha oynayamadım
fatoş : ben önceden de üye iidim ama şimdi açılmıyoo siteye ceza felan geldi herhalde açabilen varsa bana da yardım etsin yaaaa

Güvenlik kodunu giriniz.

oyunlar Dilerseniz aşağıdaki oyunları hemen oynayabilirsiniz... oyunlar
Okey oyunu Barbi oyunları Dora Oyunları dora oyunlari king Friv Games bike games Funny Games funny-games Arcade Games sue oyunları Sue OYUNLARI oyun oyna Yaris yarış Hedef Oyunları hedef oyunlari oyun indir Barbie Oyunları barbie oyunlari Superman Games bomberman BOMBA OYUNLARI bomba oyunları ben 10 games Dress Up Games dress-up games decorating games engellenmeyen meb oyunları iqra cooking games online oyun oyna online game onlıne oyun oyna Horse Games Online iqralar SenOyna bedava oyunlar Kraloyun Yumurcak Tv